Dvě tisícovky zákazníků využily služeb Ombudsmana ČEZ

01.07.2013 16:48 | Zprávy

Zájem o služby Ombudsmana ČEZ Josefa Sedláka za tři a půl roků fungování jeho týmu průběžně roste v desítkách procent. Celkový počet podnětů zákazníků překročil v průběhu letošního června dvě tisícovky. Přibližně desetinu z nich posoudil ochránce práv klientů jako oprávněnou a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ ke zjednání nápravy.

Dvě tisícovky zákazníků využily služeb Ombudsmana ČEZ
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: ČEZ

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

VZP: Poskytnout správně první pomoc se dá naučit, i díky kurzům

7:33 VZP: Poskytnout správně první pomoc se dá naučit, i díky kurzům

První pomoc je dovednost, která může v kritických vteřinách rozhodnout o životě.