Dvě tisícovky zákazníků využily služeb Ombudsmana ČEZ

01.07.2013 16:48 | Zprávy
autor: ČEZ

Zájem o služby Ombudsmana ČEZ Josefa Sedláka za tři a půl roků fungování jeho týmu průběžně roste v desítkách procent. Celkový počet podnětů zákazníků překročil v průběhu letošního června dvě tisícovky. Přibližně desetinu z nich posoudil ochránce práv klientů jako oprávněnou a vyzval příslušnou společnost Skupiny ČEZ ke zjednání nápravy.

Dvě tisícovky zákazníků využily služeb Ombudsmana ČEZ
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Zuzana Majerová byl položen dotaz

Co by EU měla z toho, kdyby nás zatáhla do války?

Vy tvrdíte, že se o to pokouší. Proč by to dělala? A k té mírové iniciativě Trupma. Podle vás je jeho návrh vůči Ukrajině spravedlivý? Nezohledňuje jen zájmy USA a Ruska?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Na Mariánském náměstí se opět rozhořelo Betlémské světlo

22:08 MHMP: Na Mariánském náměstí se opět rozhořelo Betlémské světlo

Na pražský magistrát znovu doputovalo Betlémské světlo, které od skautů převzali primátor Bohuslav S…