E-shop vydavatelství Empresa Media zahrnuje tisíce kvalitních titulů od beletrie, literatury faktu po školní učebnice. Spotřebitelé jsou o novém knižním portálu informováni především díky tištěné inzerci a televizním spotům, které vysílá prostřednictvím svých televizních stanic TV Barrandov.
Cílem nově spuštěného knižního portálu je nabídnout zákazníkům široký sortiment literatury v kombinaci s jednoduchou formou objednávky. K tomu také směřuje motto - Méně starostí s nákupem, více času na čtení.
„Velmi nás překvapil počet objednávek po spuštění televizní kampaně. Největší zájem je o učebnice pro základní, střední a vysoké školy, kterých se prodávají stovky denně. Zajímavé je, že u nás nejvíce nakupují lidé z menších měst a obcí, což je dané nejspíše tím, že je pro ně pohodlnější si knihy objednat na našem e-shopu než jet do vzdáleného města do knihkupectví,“ řekl Daniel Köppl, generální ředitel vydavatelství Empresa Media.
Tituly objednané přes on-line prodej si zákazníci mohou vyzvednout také osobně v kamenné prodejně na adrese Arkalycká 951/3, Praha 4. Do knihkupectví je bezbariérový přístup, což platí i pro pohyb uvnitř.
V současné chvíli katalog knihy.tyden.cz zahrnuje 171 000 titulů od 3 900 nakladatelů. Čtenář si může přečíst na 7 846 ukázek z knih.
Vydavatelství EMPRESA MEDIA vlastní TV Barrandov a produkční společnosti Real TV. Portfolio vydavatelství zahrnuje časopis Týden, společenský týdeník Sedmička, časopis Instinkt, časopis Exkluziv, měsíčník Interview dále tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky, odborný časopis MarketingSalesMedia a elektronický deník Týden.cz.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva