Délka programu je připravena na deset měsíců s možností studovat i více denních bloků a tím zkrátit dobu studia. Školné za celé studium je jen 13 459 Kč (495 EUR) a je snížené o 50 %, jako pomoc studentům v době koronavirové krize.
Cílem EDU Effective je umožnění studia pro studenty z celého světa bez ohledu na jejich finanční situaci a možnosti. “Jsme propagátoři mikrolearningu, pravidelných kratších lekcí (15 minut denně) s možností splnění více lekcí najednou, či posunutím lekce na další den/dny, pokud se v daný den student k výuce nedostane. Micro-learning je účinná metoda ve vzdělávání dospělých zaměstnaných studentů a pomůže jim vytvořit si cenný návyk - pravidelný čas pro svůj osobní rozvoj,” řekl předseda správní rady EDU Effective PhDr. Pavel Makovský, Ph.D., MBA.
Krédem EDU Effective je, že vzdělávání nemá být přístupné jen elitám a vyvoleným, ale všem, kteří se vzdělávat chtějí a mají k němu předpoklady. Proto také EDU Effective vznikla a díky dárcům a práci dobrovolníků a dalších poskytuje své programy za velmi nízké ceny. Navíc 5% posílá na charitativní účely.
”Podívejme se na koronavirovou pandemii jako na příležitost. Věnujte 15 či 30 minut denně svému rozvoji a připravte se na dobu pokoronavirovou s EDU Effective MBA za zlomkovou ”koronavirovou” cenu oproti standarním školným díky naší dobrovolnické práci. Co nám dá 15 minut na sociálních sítích? Rozhodně ne tolik, jako nové znalosti a zkušenosti internetového světa, který pracuje pro vás. Navíc s možností bezplatného vyzkoušení programu Effective MBA,” dodal předseda správní rady EDU Effective.
Studenti mají k dispozici diskusní fóra pro výměnu názorů, kladení otázek, získávání zkušeností, seznámení se a komunikaci mezi studenty z celého světa. EDU Effective neustále doplňuje a aktualizuje videa a další materiály s jediným cílem, kterým je rozvoj, zlepšování se, úspěch a sladění pracovního, rodinného a studijného života studentů. Lektoři EDU Effective přečetli a shlédli tisíce videí, článků, webů a dalších podkladů a vybrali ty nejlepší materiály pro rozvoj a přínos studentům. Díky tomu se studenti mohou seznámit s názory, zkušenostmi a tipy manažerů ze všech oblastí businessu , z velkých, středních i malých firem, startupů, jako jsou Uber, Amazon, Microsoft, AirBnB a dalších.”.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva