EMPRESA MEDIA vydává Týden Historie, nový magazín pod hlavičkou časopisu Týden

11.11.2016 13:10 | Zprávy

Mediální dům Empresa Media uvedl dnes na trh nový magazín Historie, který vychází jako speciál pod hlavičkou zpravodajského časopisu Týden. Nový titul, který připravuje redakční tým pod vedením šéfredaktora časopisu Interview Miloše Kozumplíka, je věnovaný mýtům a pověrám, jež často panují okolo některých událostí domácích nebo světových dějin. Mezi autory se zařadila řada zkušených a uznávaných historiků, jako je například Petr Čornej.

EMPRESA MEDIA vydává Týden Historie, nový magazín pod hlavičkou časopisu Týden
Foto: Empresa Media
Popisek: Empresa Media, a. s. - logo

První vydání přináší rozsáhlé materiály o Karlu IV., Tomáši. G. Masarykovi, Janu Žižkovi nebo bitvě na Bílé hoře. 

„O historická témata mají čeští čtenáři tradičně zájem, takže nápad s vydáváním historického speciálu je z pohledu managementu vydavatelství přirozený. Pro Týden je navíc toto i velmi logická cesta pro rozšíření čtenářského zásahu i samotné extenze značky. Tým, který vydání připravoval, má za sebou již úspěšné zavedení magazínu Interview. Ten má v současné době náklad přes 20 tisíc výtisků, takže věřím, že se nám podaří úspěch zopakovat. Zároveň spuštění nového projektu potvrzuje to, co jsem naznačoval již dříve – naším cílem je rozvíjet jak naší televizní skupinu Barrandov, tak i tu vydavatelskou,“ uvedl Jaromír Soukup, předseda představenstva Empresa Media.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Stát spojuje síly proti útokům, vydávajícím se za Českou poštu

16:08 Úřad vlády: Stát spojuje síly proti útokům, vydávajícím se za Českou poštu

Útoky, šířící se zejména e-maily a SMS zprávami, mají za cíl vylákat z občanů peníze nebo citlivé os…