ERV evropská pojišťovna: Srpen je z pohledu škod nejrizikovějším letním měsícem

22.08.2019 14:21

Vysoký zájem o cestování se projevuje i v počtu škod z dovolených, který za prvních sedm měsíců vzrostl meziročně o 13 %. Ze tří letních měsíců (červen, červenec, srpen) hlásí klienti nejvíce škod, celých 40 %, právě v srpnu.

ERV evropská pojišťovna: Srpen je z pohledu škod nejrizikovějším letním měsícem
Foto: ERV
Popisek: ERV Evropská pojišťovna

Loni evidovala pojišťovna nejvíce letních škod v srpnu, kdy klienti nahlásili 40 % letních škod. Letos pojišťovna očekává to samé. V celoročním počtu pak srpnové škody znamenají 15,5% podíl. Mezi nejčastější zdravotní komplikace patřily stejně jako loni gastroenteritidy, záněty uší a očí nebo kožní alergie. „Na rozdíl od loňska už nebylo tolik případů, kdy lidé během jedné dovolené měli dva různé zdravotní problémy současně. K tomu dopomohlo nové nastavení spolupráce s klinikami v Egyptě,“ říká Vlastimil Divoký, manažer marketingu a komunikace ERV Evropské pojišťovny a dodává „I přesto je Egypt stále destinací, ve které sledujeme 2-3krát vyšší frekvenci škod než v jakékoli jiné destinaci.“

Jak postupovat při hlášení škody
„Pokud se na dovolené setkáme s komplikacemi, vždy je nejlepší obratem kontaktovat asistenční službu, která navrhne a zajistí ten nejvhodnější postup řešení situace,“ říká Vlastimil Divoký. Vždy platí, že bychom si měli uchovat veškeré účty za platby u lékaře, lékařské zprávy nebo jakékoli protokoly, které se vztahují k dané události. Ty je následně nutné připojit k hlášení škody, které probíhá jednoduše on-line.

Kdy nahlásit škodu
S nahlášením škody doporučujeme neotálet. Jak klienti, tak pojišťovny ocení co nejrychlejší vyřízení události. V posledních letech přibývá lidí, kteří pomocí mobilů hlásí škody již během dovolené. ERV Evropská proto optimalizovala své on-line rozhraní pro hlášení škod i na mobilní zařízení. Vyřízení škody je tak otázkou jen několika kliknutí. Díky tomu mohou mít klienti celou záležitost vyřízenou ještě během dovolené nebo ihned po návratu z ní. „Ze zákona ale platí tříletá lhůta, během které stačí škodu nahlásit. Klienti tak mají dostatek času na vyřízení celé události,“ říká Vlastimil Divoký.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

autor: Tisková zpráva

Bety.cz - magazín nejen pro mámy - horoskopy, recepty, diskuse, soutěže

Bety.cz TESTOVÁNÍ - Testujte s námi nové produkty či služby a o své názory a doporučení se podělte s ostatními čtenářkami Bety.cz.

Prostřeno.cz - recepty on-line - vaření, recepty, gastronomie

reklama
Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Tourfilm se mění – CzechTourism podpoří snímky soutěžní sekce TourRegionFilm

14:47 Tourfilm se mění – CzechTourism podpoří snímky soutěžní sekce TourRegionFilm

Nejstarší mezinárodní festival filmů s cestovatelskou tématikou na světě Tourfilm mění podobu. Pořad…