„Přes veškerý růst nedokáže golf přilákat diváky mimo golfovou obec. Nemá žádné velké sportovní úspěchy ani hráčské hvězdy, snad s výjimkou naší současné nejlepší hráčky Kláry Spilkové. Je marketingově slabý, ekonomika českého golfu stojí na slabých nohách,“ komentuje pro Ekonomika.cz situaci šéfredaktor časopisu GREEN Luboš Procházka.
Golf má totiž pořád punc sportu pro bohaté, i když už to dávno není pravda. Golfové hřiště není o nic méně přínosné než to fotbalové. Přesvědčit o tom lidi na krajských úřadech nebo městských zastupitelstvech není snadné.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva