Za nárůstem prodejů stojí kromě stále kvalitnějšího redakčního obsahu i zlepšení v prodeji elektronických předplatných. Marketing EMPRESA MEDIA se za uplynulých šest měsíců zaměřil u časopisu TÝDEN především na distribuci zpoplatněného redakčního obsahu pro mobilní zařízení. Ohlas měla i reklamní kampaň v Televizi Barrandov.
„Zvýšené prodeje časopisu TÝDEN mi dělají radost, především proto, že potvrzují naši tezi, že rozhoduje kvalitní obsah a čtenáře zajímají jak aktuální politické kauzy, tak i další obsah našeho titulu,“ říká Jaromír Soukup, předseda představenstva EMPRESA MEDIA.
„Ukazuje se, že čtenáři mají zájem o digitální verze magazínu TÝDEN a jsou ochotni za jeho čtení na přenosných zařízeních i platit. V tom vidíme zásadní rozdíl mezi pouhou distribucí obsahu na internetu a placenými aplikacemi,“ vysvětluje Daniel Köppl, ředitel redakce.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva