Empresa Media: Časopis Týden je nejprodávanějším zpravodajským magazínem

09.05.2016 17:20 | Zprávy

Zpravodajský časopis TÝDEN, který vydává mediální dům EMPRESA MEDIA, zvýšil prodeje a překonal svého hlavního konkurenta v dané kategorii, magazín Reflex. Podle oficiálního auditu ABC ČR byl průměrný prodaný náklad v březnu 56 472 výtisků. TÝDEN tak Reflex pokořil o více než čtyři tisíce kusů.

Empresa Media: Časopis Týden je nejprodávanějším zpravodajským magazínem
Foto: Empresa Media
Popisek: Empresa Media, a. s. - logo

Za nárůstem prodejů stojí kromě stále kvalitnějšího redakčního obsahu i zlepšení v prodeji elektronických předplatných. Marketing EMPRESA MEDIA se za uplynulých šest měsíců zaměřil u časopisu TÝDEN především na distribuci zpoplatněného redakčního obsahu pro mobilní zařízení. Ohlas měla i reklamní kampaň v Televizi Barrandov.

„Zvýšené prodeje časopisu TÝDEN mi dělají radost, především proto, že potvrzují naši tezi, že rozhoduje kvalitní obsah a čtenáře zajímají jak aktuální politické kauzy, tak i další obsah našeho titulu,“ říká Jaromír Soukup, předseda představenstva EMPRESA MEDIA.

„Ukazuje se, že čtenáři mají zájem o digitální verze magazínu TÝDEN a jsou ochotni za jeho čtení na přenosných zařízeních i platit. V tom vidíme zásadní rozdíl mezi pouhou distribucí obsahu na internetu a placenými aplikacemi,“ vysvětluje Daniel Köppl, ředitel redakce.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Hokej na Staroměstském náměstí

13:21 MHMP: Hokej na Staroměstském náměstí

Rada hl. m. Prahy odsouhlasila uskutečnění projekce semifinále, boje o třetí místo a finále MS v hok…