Empresa Media zachová v roce 2015 agenturní provizi

12.12.2014 12:10 | Zprávy

Vydavatelství Empresa Media, jeden z největších mediálních domů v České republice, se rozhodlo i pro rok 2015 zachovat agenturní provizi ve výši 15 procent.

Empresa Media zachová v roce 2015  agenturní provizi
Foto: Archiv
Popisek: Médea group - logo

Hlavní důvody vysvětluje generální ředitel Empresa Media Daniel Köppl: „Na rozdíl od jiných médií nemáme pocit, že by agenturní provize ztratila svůj význam.  Stále ji vnímáme jako důležitý motivační prvek pro všechny agentury. Pokud dnes některé společnosti říkají, že agenturní provize ztratila svůj význam, tak by měly také říci čím a proč. Jsem přesvědčený, že většinou se za těmito slovy schovává jen pokus o skryté zdražení inzertního prostoru. Empresa Media zůstává ve své cenové politice konzistentní.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

Předškolní péče

Tvrdíte, že je předškolní péče dostupnější. To je sice částečně pravda, ALE. Myslíte, že je to vaše zásluha? Není to náhodou proto, že se rodí čím dál méně dětí? A pak dostupnější také není pro všechny. Vzniká sice řada soukromých školek, dětské skupiny apod., ale máte ponětí, kolik stojí? Proč na n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní: Sochařská výstava v Zbrašovských jeskyních

22:08 Správa jeskyní: Sochařská výstava v Zbrašovských jeskyních

Tvorbu čtyř sochařů a tří sochařek představuje tradiční letní výstava ve Zbrašovských aragonitových …