Empresa Media zachová v roce 2015 agenturní provizi

12.12.2014 12:10 | Zprávy

Vydavatelství Empresa Media, jeden z největších mediálních domů v České republice, se rozhodlo i pro rok 2015 zachovat agenturní provizi ve výši 15 procent.

Empresa Media zachová v roce 2015  agenturní provizi
Foto: Archiv
Popisek: Médea group - logo

Hlavní důvody vysvětluje generální ředitel Empresa Media Daniel Köppl: „Na rozdíl od jiných médií nemáme pocit, že by agenturní provize ztratila svůj význam.  Stále ji vnímáme jako důležitý motivační prvek pro všechny agentury. Pokud dnes některé společnosti říkají, že agenturní provize ztratila svůj význam, tak by měly také říci čím a proč. Jsem přesvědčený, že většinou se za těmito slovy schovává jen pokus o skryté zdražení inzertního prostoru. Empresa Media zůstává ve své cenové politice konzistentní.“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Eva Decroix, Ph.D., MBA byl položen dotaz

Ekonomika

Když se pyšníte tím, jak díky vám roste naše ekonomika, jak vysvětlíte, že to nepociťuje většina z nás, a že naše mzdy nerostou nebo jen minimálně, a že se naše životní úroveň propadá?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Před 25 lety vyrobil Temelín první elektřinu. Pomohl ušetřit přes 270 milionů tun emisí

14:19 ČEZ: Před 25 lety vyrobil Temelín první elektřinu. Pomohl ušetřit přes 270 milionů tun emisí

Přesně před 25. lety, 21. prosince 2000 o půl deváté večer, připojili energetici nejvýkonnější český…