Era: Elektronická správa účtů „válcuje“ osobní návštěvy poboček

12.10.2012 17:00 | Zprávy

Téměř dvě třetiny všech jednorázových a hromadných příkazů, které za poslední rok provedli klienti Ery a Poštovní spořitelny, byly zadány přes elektronické bankovnictví. Papírovým dokladem na Era finančních centrech a pobočkách České pošty bylo od loňského září až doposud zadáno pouze 36 % příkazů z celkového množství.

Era: Elektronická správa účtů „válcuje“ osobní návštěvy poboček
Foto: erasvet.cz
Popisek: Era

Podíl klientů využívajících pro příkazy elektronické bankovnictví se navíc rychle zvyšuje. A to ze 49,4 % v září 2011 na 55,5 % v srpnu 2012. Výrazný rozdíl je patrný i v počtu transakcí na jednoho člověka. Klient využívající elektronické bankovnictví zadá v průměru 4 příkazy za měsíc, zatímco na zákazníky preferující osobní zadání na obchodním místě připadá pouze 2,5 transakce.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Referendum

Paní Schillerová, rád bych se zaptal, proč vaše hnutí odmítá referendum o vystoupení z EU a NATO? Pokud převezmece moc v této zemi znamená to, že chce tevládnou stejně jako stávající koalice ve smyslu "my víme, co je pro vás nejlepší"? Jsem přesvědče o tom, že vůle lidu zdemá být rozhodující. V post...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

SPÚ: Výstavbu bytových domů pro lidi, kteří přišli o bydlení při povodních

22:31 SPÚ: Výstavbu bytových domů pro lidi, kteří přišli o bydlení při povodních

Ministerstvo zemědělství zajistilo bezplatné pozemky pro výstavbu obydlí ve městě Jeseník pro lidi, …