Etnetera opět uspěla v soutěži Internet Effectiveness Awards 2013

31.03.2014 16:46

polečnost Etnetera a.s., přední česká společnost, která vytváří weby, opět zabodovala v soutěži Internet Effectiveness Awards 2013 (IEA),která oceňuje nejefektivnější projekty na českém internetu, ve které zvítězila v kategorii telekomunikace a IT s projektem online řešení věrnostního programu „O2 Extra výhody“, který vytvořila ve spolupráci s Motion Media s.r.o. pro klienta Telefónica ČR a.s. Soutěž IEA ocenila již po osmé efektivní a funkční řešení pro nejlepší online a internetové kampaně a komunikaci.

Etnetera opět uspěla v soutěži Internet Effectiveness Awards 2013
Foto: Etnetera
Popisek: Etnetera

Internet Effectiveness Awards je soutěž organizovaná Asociací dodavatelů internetových řešení – Asociace.biz, kde odborná porota hodnotí konkrétní projekty na základě efektivity. Měřítkem je celkový úspěch vztažený k nákladům. Letošní rok bylo nominováno celkem 89 projektů, na shortlistu se jich umístilo 36. Tradiční slavnostní vyhlášení výsledků IEA 2013 proběhlo 27. března v Paspově sále v Praze.

O2 Extra výhody (www.o2extravyhody.cz) je řešení nejúspěšnějšího online věrnostního programu v ČR, které umožňuje zákazníkům čerpat výhody a slevy u exkluzivních partnerů na webu, na mobilním webu,v mobilní aplikaci i prostřednictvím SMS. Koncept upouští od klasického využívání typických plastových věrnostních karet a katalogů. V případě O2 Extra je vše realtime - online. V rámci všech vyvinutých platforem má uživatel k dispozici několik funkcí, které mu ulehčí vyhledávání výhod ať pomocí geolokace a nebo jednoduchého filtrování dle kategorií. Součástí komplexního řešení je i aplikace pro partnery, která jim umožňuje validaci kódů v terénu nebo reportovací nástroj, který plní funkci pro další marketingová rozhodnutí a reportování partnerům a stanovení tak příslušných provizí.

Řešení je schopné okamžitě identifikovat uživatele a to jak na webu, tak v mobilní aplikaci. V rámci webu je implementován personalizační nástroj, který usnadňuje uživateli nabídku relevantních výhod a to i v rámci pravidelných newsletterů. Klíčová technologická i konkurenční výhoda je v tom, že řešení pokrývá možnost uplatnění výhod přes všechny online kanály - SMS (klíčová slova), web, mobilní verze webu, mobilní aplikace.

„Cílem řešení bylo posílit věrnost zákazníků společnosti a image značky a spustit program, který bude masově využívaný a stane se pro zákazníky užitečný z pohledu nákupu služeb a zboží. Oba tyto stanovené cíle se nám podařilo splnit,“ říká Václav Krátký, Senior marketing specialist, společnosti Telefónica O2.

Využívání věrnostního programu je nyní bezbariérové a naprosto zjednodušené. Nikdo se nemusí nikam registrovat a pro všechny platí stejné výhody bez rozdílu. Čerpání v rámci programu bylo nadesignováno na minimum nutných kroků. Do věrnostního programu byli nasmlouváni atraktivní partneři (např. Agip, Intersport, C&A, Baumax, KFC).Díky atraktivitě partnerů, technologické použitelnosti a dostupnosti se daří přeplňovat stanovené cíle.

Údaje za rok 2013:

Počet vygenerovaných kódů: 2 200 000,
Počet stažení aplikace: 350 000,
Zákazníci celkově ušetřili: 245 000 000 Kč.

"Úspěch aplikace jsme se snažili podpořit flexibilním přístupem při rozvoji extra výhod tak, aby se další potenciál využil co nejdříve a nejlépe. Snažíme se se zadavatelem spolupracovat již v okamžiku vzniku zadání, to nám často ušetří mnoho času při budoucí realizaci a zákazník je pak i více spokojen se samotnou správou obsahu případně s danými vlastnostmi při složitějších integracích," uvedl Josef Sojka ze společnosti Etnetera.

Více informací o soutěži naleznete na www.iea.cz.

Etnetera a.s. (www.etnetera.cz) je přední česká společnost, která vytváří velké weby. Velké rozsahem, nápadem, vlivem. Součástí Etnetery je i samostatná divize Etnetera Activate zabývající se konzultacemi on-line businessu a pokročilou webovou analytikou (www.etnetera.cz/activate), do skupiny dále patří společnost Etnetera Logicworkss.r.o. orientující se na prodej, tuning a servis informačních technologií a telekomunikačních zařízení společnosti Apple (electronics.etnetera.cz), a společnost Atobo provozující pracovní portál www.spravnykrok.cz. Za svou práci Etnetera získala mnohá zahraniční i tuzemská ocenění - Firma roku Hl. m. Prahy 2009, Odpovědná firma roku Hl. m. Prahy 2010, Nejlepší zaměstnavatel roku ČR (3 krát za sebou mezi prvními třemi), IEA, IBA, EBA, Fast50 atd. Mezi klienty společnosti patří např. Allianz, Annonce, Ahold, Blue Style, ČSOB leasing, Datart, Fortuna, Import Volkswagen Group, Telefónica O2, Siemens, Škoda Auto, ŠkoFIN, a další.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Byl byste pro, aby měli cyklisti SPZ?

Cyklisti jsou všude a dost často bohužel nedbají pravidel silničního provozu. Už víckrát se mi ale stalo, že udělali nějaký přestupek a vlastně jim to projde, protože je nemáte jak identifikovat, i když je třeba natočíte nebo je zachytí nějaká kamera. Neměli by mít na kole něco, podle čeho půjdou id...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman: Žádost o důchod s detektivní zápletkou - šetření až do složek StB

16:46 Ombudsman: Žádost o důchod s detektivní zápletkou - šetření až do složek StB

Šetření v případě českého seniora žijícího v USA se změnilo v pátrání po důkazech, které by České sp…