„Výsledek sledovanosti potvrzuje moji tři roky starou tezi o tom, že existují smysluplné synergie mezi tiskovým vydavatelstvím a televizí. Důležité je, že se na úspěchu podílejí rovnoměrně jak redakce našich společenských magazínů Exkluziv a Sedmička, tak i našich prestižních zpravodajských titulů Týden a Faktor S,“ říká Jaromír Soukup, předseda představenstva společností Barrandov Televizní Studio a Empresa Media.
Investigativní zábavná show Takhle si tu žijeme s moderátorem Bořkem Slezáčkem si ve středu připsala podíl 6,5 %, následný nový diskusní pořad VLIVNÍ s Alex Mynářovou, která si jako hosta pozvala Jiřího Ovčáčka, dosáhl dokonce sedmi procent. Nadstandardní výsledek si připsal i bulvární magazín Paparazzi 4,3 %.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva