Ujal se jich obchodní manažer pro sport společnosti AUTODROM MOST Jakub Krafek. S jeho zasvěceným komentářem si zvídaví turisté prohlédli nedávno modernizovaný dispečink i samotnou startovní věž, z jejíhož ochozu získali ucelený pohled na celý areál autodromu se závodním okruhem, paddockem a plochami polygonu pro výcvik bezpečné jízdy. Vítaným bonusem pak jistě byla jízda autobusem po velkém závodním okruhu.
Senioři nešetřili svého průvodce nejrůznějšími dotazy. „Zajímali se, jaké pořádáme závody, či o to, co se děje s areálem v zimě. Ptali se také na problematiku hluku a všímali si i okolí autodromu, které se jim zjevně líbilo. Zaujal je pochopitelně hrad Hněvín, vyptávali se na jeho jméno i historii,“ uvedl Krafek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva