Ve funkci nahradí MUDr. Davida Tučka, který byl nemocničním ombudsmanem od ledna 2019 a rozhodl se v této pozici skončit. Jeho bohaté zkušenosti nemocnice nadále využije na pozici konzultanta ombudsmana.
Přestřelil Babiš billboard „Nezatáhnu Česko do války“?Anketa
„Moc děkuji všem kolegyním a kolegům napříč celou nemocnicí a těším se na další vzájemnou spolupráci,“ uvedl MUDr. Tuček.
Mgr. Mohylová, která má mj. zkušenosti s činností v sociální oblasti, vnímá roli nemocničního ombudsmana jako službu pro pacienty a jejich blízké, zdravotníky i ostatní zaměstnance FN HK. „Ráda bych tímto navázala na výbornou práci MUDr. Tučka a nadále vykonávala činnost ombudsmana jako službu, která napomáhá ke zlepšování kvality poskytované péče a komunikace. Dosavadní praxe nám ukazuje, že ve většině případů vyplývá podstata stížností z nedorozumění, které vzniklo při vzájemné komunikaci mezi pacientem a zaměstnanci FN HK,“ uvedla.
Fakultní nemocnice Hradec Králové v posledních letech řešila ročně okolo pěti stovek podnětů od pacientů či jejich příbuzných, z větší části se jednalo o pochvaly. V uplynulém roce 2022 došlo oproti předchozímu období k poklesu celkového počtu podaných stížností přibližně o třetinu, přičemž počet důvodných nebo částečně důvodných stížností byl v řádu jednotek kusů (do 20 stížností/rok).
Na kancelář ombudsmana se lze obrátit osobně v přízemí budovy ředitelství FN HK (č. dveří 009) v pracovních dnech od 9:00 do 14:00 hodin, písemně (prostřednictvím pošty na adresu nemocnice nebo vložením do schránek umístěných u vchodů do FN HK) nebo elektronicky na adresu ombudsman@fnhk.cz. Možné je také kancelář ombudsmana kontaktovat na číslech 495 832 849 či 601 091 051.
Podrobnější informace a způsob, jak pochvalu či stížnost podat, je možné najít ZDE.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva