V prvním roce spuštění portálu MOJE daně bylo prostřednictvím daňové informační schránky Plus učiněno 100 088 podání a v roce 2022 se tento počet navýšil na 410 890 podání. Další uživatelé pak na portálu využívají aplikaci Elektronická podaní pro Finanční správu.
„Portál MOJE daně během dvou let své existence úspěšně našel své místo u občanů, kteří chtějí se státem komunikovat elektronicky. Naším cílem bylo usnadnit vyřizování daňových povinností a umožnit občanům mít všechny důležité informace na jednom místě. Zároveň však neustále pracujeme na zlepšování služeb a vítáme každou zpětnou vazbu od uživatelů,“ dodává zástupce generálního ředitele Jan Ronovský.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
daně , digitalizace , komunikace , výročí , Finanční správa , TZ
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
Přesně před rokem se na obrazovkách TV Prima objevil nový dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi…
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024