Fonergy odloží povodní zasaženým zákazníkům platby záloh

01.10.2024 17:48 | Tisková zpráva

Český dodavatel energií, společnost Fonergy, se rozhodl pro pružnou pomoc svým zákazníkům, kteří byli zasaženi zářijovou povodní. Zákazníci, kteří mají potvrzení od obce, že byli vyplaveni, budou mít odsunuty platby záloh o dva měsíce. Odložení plateb si mohou dojednat telefonicky na zákaznické lince, případně e-mailem.

Fonergy odloží povodní zasaženým zákazníkům platby záloh
Foto: Screen: Fonergy.cz
Popisek: Fonergy - logo.

Společnost má řadu zákazníků, kteří byli povodní zasaženi. Odložení plateb záloh poskytne zákazníkům potřebné volné finanční prostředky do doby, než obdrží plnění například od pojišťoven. Odložení záloh se obejde bez jakéhokoliv postihu či uvedení na seznam neplatičů. Zálohy následně klient uhradí zpětně.

Odložení plateb si mohou zákazníci dojednat buď na telefonní lince zákaznického servisu 800 100 303, která je v provozu ve všední dny mezi 8. a 16. hodinou, případně prostřednictvím e-mailové adresy info@fonergy.cz. Pro odložení záloh ze strany Fonergy bude potřeba doložit, že zákazník byl velkou vodou zasažen.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Patrik Nacher byl položen dotaz

Jaké budou další kroky ANO?

Vládu se vám odvolat nepodařilo, ale dost pravděpodobně budete v příští vládě, jak se pak k celé kauze postavíte? Budete ji prošetřovat? Protože ani já pod hlavičkou ODS nevěřím nezávislému prošetření.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa: Daňové echo přineslo výsledky

20:16 Finanční správa: Daňové echo přineslo výsledky

Nový koncept nazvaný Daňové echo, který finanční správa spustila jako inovativní nástroj pro přívěti…