V době vyhlášení úpadku měl Pradok prodáno zhruba 300 zájezdů za více než čtyři miliony korun. Už první odhady naznačily, že by klienti měli dostat všechny své peníze zpět. „Během šetření se potvrdilo, že výše pojistného limitu, který si cestovní kancelář sjednala, nároky klientů plně pokrývá,“ uvedl generální ředitel a předseda představenstva pojišťovny Generali Štefan Tillinger.
Pojišťovna Generali nyní vyplácí klientům Pradoku pojistné plnění ve výši 100 % ceny neuskutečněných zájezdů. Pojistný limit se ukázal jako postačující i poté, co Generali zajistila bezpečný návrat více než 170 českých turistů z Řecka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pojišťovna Generali