Generální ředitel DPP Jaroslav Ďuriš se zároveň s vedením Prahy shodl na potřebě otevřít se zástupci ministerstva financí a ministerstva dopravy jednání o snížení korekce, a to nejen v zájmu Prahy, ale celé České republiky.
DPP již od samého počátku s udělením korekce ve výši 25% způsobilých výdajů nesouhlasil a opakovaně tvrdil, že nedostatky zjištěné při kontrolách zadávacích řízení na prodloužení trasy metra A (trasa V.A) nejsou takového rázu, aby odůvodňovaly takto vysokou korekci. Snížení korekce z 25% by mělo významný dopad na celkové vnímání projektu stavby prodlouženého úseku metra V.A a následně na další chystané projekty. Nedávná změna metodiky, kterou se v rámci celé EU čerpání prostředků z evropských fondů řídí, umožňuje v oprávněných případech Ministerstvu dopravy ke snížení korekce přistoupit.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva