Podnikatelé se obracejí na Hospodářskou komoru s tím, že pracovníci České obchodní inspekce po nich vyžadují zákaznické displeje u EET zařízení. Zástupci ČOI je opakovaně přesvědčují, že zákaznický displej je povinností hlavně tam, kde probíhá každodenní přeceňování zboží. Jedna z firem, která se na nás s tímto problémem obrátila, se s takovým postupem České obchodní inspekce setkala v Olomouci i v Praze a podobných případů evidujeme více. Je vidět, že inspektoři ČOI postupují nejednotně a na podnikatelích si zákaznické displeje vynucují. Je to zásadní rozdíl mezi tím, co dnes tvrdí pražská ČOI a jaká je praxe při kontrolách inspektorátu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva