HK ČR nicméně opakovaně požaduje hledání účinnějšího a více propracovaného systému financování dopravní infrastruktury jako celku, a tedy i nalezení stabilního řešení financování krajských komunikací. Jako nejschůdnější varianta se nabízí přehodnocení rozpočtového určení dálničních poplatků, silniční daně, mýtného i spotřební daně z minerálních olejů právě ve prospěch územních samospráv, odpovědných za komunikace druhé a třetí třídy. Právě koordinace úsilí při hledání efektivního způsobu financování silnic II. a III. třídy je jednou z priorit vloni podepsaného memoranda o vzájemné spolupráci HK ČR a Asociace krajů České republiky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

10:10 Nová virtuální realita v Národním muzeu oživuje dějiny pokroku
Virtuální realita, rozšířená realita i digitální průvodci – Národní muzeum se v posledních letech pr…
- 9:47 28. týden na Energetické burze ČMKB
- 7:33 Lesy ČR: Meandrující potoky na Tachovsku a Bruntálsku zadržují v krajině vodu
- 20:16 AOPK ČR: Byla otevřena vltavská cyklostezka pod skálou Zámky v pražských Bohnicích
- 16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní
- 11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu