Vybíralo se z jedenácti krušnohorských turistických novinek uplynulého roku, které nominovala veřejnost. Byly mezi nimi například rozhledna na elektrárně Ledvice, naučná stezka Zaniklá důlní díla Lomu a Loučné, bobová dráha na Klínech nebo propagační kreslené video o městě Most. Následně probíhalo tři měsíce hlasování na sociálních sítích. Nejvíce hlasů nakonec získalo Thermalium Teplice a stalo se tak vítězem ankety KRUŠNOHORSKÁ „NEJ“ pro rok 2019. Odměnou pro vítěze je propagace jeho produktu v hodnotě 50 tisíc korun. Putovní cenu, vílu Marcebylu, předají zástupci sdružení SPO-NA jakožto organizátoři soutěže při slavnostním aktu přímo v prostorách vítězného Thermalia Teplice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva