Značka Huawei se tak zařadila mezi nejlepší značky na českém trhu v kategorii Business. Odborná komise i veřejnost vybírala z celkem dvou tisíc značek registrovaných v Česku na základě známosti, obliby, anebo kvality komunikace s klienty.
V přítomnosti 200 pozvaných hostů, včetně podnikatelů a manažerů národních a mezinárodních společností, novinářů a osobností veřejného života se 17. září 2014 v pražském Anežském klášteře uskutečnilo slavnostní předávání cen některým nejlepším značkám ČR. Součástí večera bylo také představení Superbrands ročenky 2014. Ročenka popisuje některé nejvýznamnější značky ČR, které se vyznačují svými inovacemi, výzkumem a vývojem, kvalitou služeb, společensky odpovědným podnikáním, díky kterým se staly nedílnou součástí života spotřebitelů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva