Hyundai zvýšil svůj podíl na evropském trhu

26.02.2013 8:44

Společnost Hyundai zvýšila v lednu 2013, podle statistik zveřejněných sdružením evropských výrobců automobilů ACEA, svůj podíl na evropském trhu s novými osobními vozy na 3,6 %, zatímco v lednu 2012 činil tržní podíl 3,3 %. Celkový trh se přitom v uplynulém měsíci propadl o 8,5 % v porovnání se stejným obdobím uplynulého roku, ale počet registrací vozů Hyundai poklesl jen o 2,2 %.

Hyundai zvýšil svůj podíl na evropském trhu
Foto: red
Popisek: Hyundai
reklama

Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Naším plánem pro letošní rok je stabilizovat tržní podíl z roku 2012 ve výši 3,5 %, takže pozitivní lednové vykročení do nového roku je pro nás povzbuzením.“

Hyundai plánuje pro letošní rok významné investice do svých evropských provozů, aby vybudoval ještě pevnější základy pro budoucí růst.

V tureckém závodu Hyundai je v současnosti realizována investice ve výši 475 milionů eur, která zvýší roční kapacitu výroby ze 120 000 na 200 000 vozů. Rozšířením prochází také evropská centrála společnosti Hyundai, zatímco zkušební centrum v hodnotě 5,5 milionu eur, v blízkosti slavného německého závodního okruhu Nürburgring, umožní další zlepšení kvality a jízdních vlastností vozů Hyundai vyvíjených v Evropě.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: Tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Turistický spolek Lipenska: Obce dezinfikují veřejná prostranství a obchody i pro očekávané turisty

22:01 Turistický spolek Lipenska: Obce dezinfikují veřejná prostranství a obchody i pro očekávané turisty

Lipenské obce dezinfikují veřejné prostory – obchody, ulice, úřady, ale například i kanalizace. Oblí…