Metodologie tohoto testu byla připravena serverem www.bankovnipoplatky.com, který provedl vyhodnocení. Pro realizaci aktuálního testu byli využiti mystery shoppeři ze sítě agentury MindBridge, kteří sbírali informace v průběhu měsíců října až prosince 2014. Celkově mystery shoppeři navštívili 13 bank (kromě Citibank – vysvětlení níže). I v tomto čtvrtém čtvrtletí roku 2014 byl využit stejný profil mystery shopperů jako ve čtvrtém kvartále roku 2013. To nám kromě samotných výsledků za další období umožnilo i meziroční srovnání.
Profil mystery shoppera pro testování v 4.Q 2014:
Pohlaví: žena
Věk: 24 - 30 let

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: bankovnipoplatky.com