IKEM vede na Facebooku

11.06.2012 10:00

Institut klinické a experimentální medicíny (IKEM) rozšířil velmi malou část českých nemocnic, které ke komunikaci s veřejností využívají nejpopulárnější a nejpoužívanější sociální síť Facebook. Zatímco ostatní nemocnice počítají své fanoušky na stovky, IKEM jich v krátké době získal téměř pět tisíc.

IKEM vede na Facebooku
Foto: Hans Štembera
Popisek: Ordinace vybavená přístroji. Ilustrační foto

Na Facebooku je u nás už tři a půl milionu lidí, což je více než polovina české internetové populace. Sociální sítě ve světě digitálních médií poskytují zcela odlišný pohled na komunikaci s cílovou skupinou a přinášejí celou řadu výhod a nových možností. Přesto mnohé společnosti se vstupem na tuto komunikační platformu otálejí.

„Díky Facebooku jsme si vybudovali širokou komunitu fanoušků, kteří se na profil Institutu klinické a experimentální medicíny vracejí a se kterými jsme v pravidelném kontaktu. Velmi nás těší velký zájem uživatelů o odborná témata a množství komentářů a dotazů. Díky tomuto kanálu IKEM aktivně komunikuje, zodpovídá dotazy pacientů i jejich příbuzných a dostává tak potřebnou zpětnou vazbu od veřejnosti,“ vysvětluje MUDr. Aleš Herman, ředitel Institutu klinické a experimentální medicíny.

Na svém profilu www.facebook.com/ikemcz IKEM přináší informace o aktuálním dění v nemocnici, novinkách, významných akcích či výročích, zajímavostech i nových způsobech léčby. Největší zájem je o témata transplantací, kardiochirurgie či kardiologie a diabetu, které jsou vyhlášenými disciplínami IKEM.

„Snažíme se témata na profilu IKEM doplňovat o zajímavé drobnosti. Nechybějí třeba tematické fotky, díky kterým si uživatelé Facebooku mohou udělat lepší představu o tématu, o němž diskutují. Připravujeme také různé ankety, které nám ukazují, jaká témata lidi zajímají, a do budoucna chystáme novinky, které by dění v institutu ještě víc přiblížily,“ doplňuje Markéta Šenkýřová, vedoucí Oddělení komunikace a PR.

Kromě Facebooku využívá IKEM také profesní síť LinkedIn, a to zejména pro komunikaci s odbornou veřejností. Profil je v českém i anglickém jazyce.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

CzechTourism: Česko jako destinace pro golfisty získává na popularitě

7:02 CzechTourism: Česko jako destinace pro golfisty získává na popularitě

Česko posiluje svůj potenciál evropské golfové destinace. Golfový turismus patří k významným zdrojům…