Do jihočeské metropole na ní i tentokrát zamíří více než tři stovky návštěvníků, ať už jde o marketingové pracovníky, manažery, nebo podnikatele. Všechny spojuje jeden společný jmenovatel – cestovní ruch. A právě v tomto oboru se Travelcon zařadil mezi nejvýznamnější eventy svého druhu u nás. Dějištěm akce se stane pavilon Z českobudějovického Výstaviště ve čtvrtek 23. a v pátek 24. dubna.
Největší tuzemská konference cestovního ruchu si klade za cíl zejména připravit lidi z oboru na nadcházející sezónu. Na Travelconu zazní nejen nejaktuálnější oborové trendy. Mimo přednášky mají účastníci při networkingu prostor navázat nové kontakty a potenciální spolupráce. Kromě podnikatelů, pracovníků infocenter, studentů nebo majitelů cestovních kanceláří je Travelcon určen všem, kterým je oblast cestovního ruchu blízká. Akci tradičně pořádá Jihočeská centrála cestovního ruchu. Krajská příspěvková organizace tím chce – mimo jiné – také dosáhnout celkového zlepšení kvality služeb v regionu.
Oborové novinky i starý dobrý marketing – program hned ve třech sálech
Okruh hlavních témat letošního Travelconu se dá rozdělit do čtyř oblastí, které plynule navazují na předchozí ročníky a zároveň s každým novým rokem dávají prostor pro nové otázky. Konference se proto neobejde bez novinek na poli cestovního ruchu. Řečníci ale rozeberou i tradiční otázku marketingu a médií. Ruku v ruce s tím jde i pro turismus tolik podstatná kvalita služeb a na ní navazující efektivita podnikání.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva