Jan Müller ředitelem odboru Marketingová komunikace České spořitelny

19.05.2013 9:35

Odbor Marketingová komunikace České spořitelny řídí od 15. května 2013 Jan Müller. Bude zodpovídat za retailovou marketingovou komunikaci značky Česká spořitelna včetně jejích dceřiných společností.

Jan Müller ředitelem odboru Marketingová komunikace České spořitelny
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo

 

Do České spořitelny přichází Jan Müller (ročník 1970) z mediální agentury OMD Czech, kde zastával pozici Client Service Director. Předtím působil jako marketingový ředitel v TV Prima. Je ženatý a má dvě děti.
 
„Osobně chci přinést komplexní přístup ke komunikaci - využít synergie všech komunikačních nástrojů a kanálů s cílem dosáhnout maximálně integrované a efektivní komunikace. Potenciál České spořitelny a lidí, kteří v ní pracují, je obrovský. Chci pomoci ho směrem ke klientům České spořitelny plně rozvinout,“ řekl Jan Müller.
 
Jan Müller vystudoval ekonomii, marketing a mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Jana Bačíková, MBA byl položen dotaz

Jak dlouho myslíte, že vaše důchodová reforma vydrží?

Dobrý den, zajímalo by mě, k čemu je dobrá důchodová reforma, na které nepanuje mezi vládou a opozicí shoda? Protože co když se nějaká schválí a jiná (další) vláda, ji zase zruší? Myslíte, že to prospěje něčemu pozitivnímu? Proč je takový problém se dohodnout? Vy jste sice opozici k jednání přizvali...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

19:15 DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v Opravně tramvají v Ústředních dílnách v Hostivaři uvedl do prov…