Jan Müller ředitelem odboru Marketingová komunikace České spořitelny

19.05.2013 9:35

Odbor Marketingová komunikace České spořitelny řídí od 15. května 2013 Jan Müller. Bude zodpovídat za retailovou marketingovou komunikaci značky Česká spořitelna včetně jejích dceřiných společností.

Jan Müller ředitelem odboru Marketingová komunikace České spořitelny
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo

 

Do České spořitelny přichází Jan Müller (ročník 1970) z mediální agentury OMD Czech, kde zastával pozici Client Service Director. Předtím působil jako marketingový ředitel v TV Prima. Je ženatý a má dvě děti.
 
„Osobně chci přinést komplexní přístup ke komunikaci - využít synergie všech komunikačních nástrojů a kanálů s cílem dosáhnout maximálně integrované a efektivní komunikace. Potenciál České spořitelny a lidí, kteří v ní pracují, je obrovský. Chci pomoci ho směrem ke klientům České spořitelny plně rozvinout,“ řekl Jan Müller.
 
Jan Müller vystudoval ekonomii, marketing a mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: Tisková zpráva

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

MHMP: V září rozhýbeme veřejnost na pomoc znevýhodněným dětem

19:33 MHMP: V září rozhýbeme veřejnost na pomoc znevýhodněným dětem

Pražští radní dnes odsouhlasili žádost o poskytnutí individuální účelové neinvestiční dotace na podp…