„Moc nevím, jak si to zideologizovaní novináři Deníku N představují, ale z firmy se neodchází tak, že bouchnete dveřmi a jdete. Na to existují jasné právní předpisy. A o tom, že by CEFC chtěla prodat své akcie, nemám žádné zprávy. A jsem ten první, který by to musel určitě vědět, protože mám na tyto akcie předkupní práva. A mohu potvrdit, že bych o ně měl případně velký zájem, protože vidím velkou budoucnost jak v televizním vysílání, tak pro růst na reklamním a mediálním trhu,“ okomentoval informace generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup.
Je s podivem, jak fanatičtí novináři Deníku N a jim spříznění novináři z veřejnoprávních médií přistupují tendenčně k informacím, které si neobtěžují ověřit. Stejně tak je zarážející amatérismus novinářů, již věří tomu, že z firmy můžete odejít jen tak. Jediná varianta odchodu z firmy je prodej akcií. Nic jiného neexistuje. A vzhledem k tomu, že Jaromír Soukup jako majoritní vlastník má o případný 30procentní podíl společnost CEFC ve společnosti Empresa Media zájem, musely by naše mediální skupiny o tomto kroku vědět.
Z důvodu těchto lživých informací považujeme zpravodajství deníku N za tendenční. Ostatně, celý tento mediální projekt je učebnicovým příkladem média, které funguje jako cílený šiřitel fake news. Není to totiž poprvé, co se ve svém zaslepeném ideologickém boji snaží toto médium poškodit mediální skupinu Jaromíra Soukupa prostřednictvím zcela smyšlených a zavádějících zpráv. Stejně tak nás překvapuje, že většina novinářů z ostatních médií tuto klasickou fake news, která není postavená na žádné skutečnosti, slepě přebrala.
autor: Tisková zpráva