Většina času se ztrácí nadbytečným pohybem, čekáním, nevyužitou pracovní sílou, popovídáním si s kolegy nebo sledováním novinek na internetu. Pracovní efektivitou a redukcemi provozních nákladů se bude mimo jiné zabývat XIV. ročníku Týdne facility managementu, který se letos uskuteční 10. – 14. listopadu 2014 v Kongresovém centru U Hájků v Praze.
Vezměme si jako příklad asistentku vedoucího pracovníka. Její hlavní náplní je příprava podkladů pro svého šéfa, organizace jeho pracovního programu a vedení dokumentace a celé jeho agendy. Aby toto mohla kvalitně provádět, má dostatečné vzdělání a zkušenosti z minulých let a tomu odpovídá i její plat.
„Pokud si provedete snímek jejího pracovního nasazení, pak zjistíte, kolik svého draze placeného času stráví cestami po chodbách na podatelnu, do osobního oddělení, do finančního oddělení, někdy se cesta prodlouží o krátké zastavení u kolegyně a tak se nakonec její celkem dobře placený pracovní čas ztratí z významné části pochůzkami po společnosti,“ říká prezident asociace facility managementu IFMA Ondřej Štrup.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva