„Všichni víme, že po Praze jezdí mnoho dodávek. Nemáme o tom však žádná relevantní data,“ uvedl ředitel IPR Praha Ondřej Boháč. „Jejich pohyb po Praze jde přitom lépe organizovat a snižovat tak jejich vliv na město. V návaznosti na obchodování po internetu to bude stále naléhavější.“
Praha zatím problematiku city logistiky na celoměstské úrovni neřešila. Jako otázku k řešení podtrhuje problematiku Strategický plán, nyní přicházejí na řadu konkrétní kroky. A to i v návaznosti na aktuální události. V posledních měsících se v médiích několikrát objevila kauza ohledně překladiště v Malešicích. Záměr výstavby bodu, kde by se zboží překládalo ze železnice do dodávek, které by jej rozvážely po Praze, se nelíbil místním obyvatelům. Praha přitom podobná místa budovat potřebuje. Studie tak bude mimo jiné hledat vhodné lokality pro jejich umístění.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
Přesně před rokem se na obrazovkách TV Prima objevil nový dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi…
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024