Kampaň agentury CzechTourism přispěla k nárůstu trávení volného času v tuzemsku

20.02.2016 11:15 | Zprávy

Stěžejní aktivitou projektu Česko – naše destinace, jehož cílem bylo zvýšení podílu trávení volného času v tuzemsku a vyzvednutí rostoucí kvality nabídky služeb, byla rozsáhlá komunikační kampaň realizovaná v poslední třetině roku 2015. Zasáhla prakticky celou populaci a pozitivně ovlivnila vnímání České republiky jako zajímavé turistické destinace.

Kampaň agentury CzechTourism přispěla k nárůstu trávení volného času v tuzemsku
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

„Je důležité, aby i naši lidé, čeští občané, vnímali svou zemi jako zajímavou z hlediska turismu. V této konkrétní kampani jsme se zaměřili na prezentaci hor a podhorských oblastí, nicméně i ostatní regionální destinace mají rozhodně co nabídnout,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Kampaň realizovaná v rámci projektu Česko – naše destinace probíhala od září do prosince 2015 ve dvou fázích. V té první představila možnosti trávení volného času v tuzemsku v létě, druhá fáze byla zaměřena na zimní období.

Komunikace probíhala v televizi, tisku, prostřednictvím venkovní reklamy a na internetu. Součástí kampaně byla i realizace fotografické soutěže Miluju české hory.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Nová vláda není jmenována

V tisku,kuloárech se objevují různá jména kandidátů na ministry. Který z těchto návrhů by byl pro Vás přijatelný ? děkuji

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Policie ČR: Tragická událost ve Smržovce na Jablonecku

22:31 Policie ČR: Tragická událost ve Smržovce na Jablonecku

Stále intenzivně prověřujeme veškeré okolnosti tragické události, která se stala včera v ulici Vrchl…