Kaufland získal ocenění Superbrands

18.05.2014 14:59 | Zprávy

Komise expert Brand Council programu Czech Superbrands udělila cenu Czech Superbrands Award 2014 společnosti Kaufland Česká republika. Zařadila se tak do skupiny elitních značek, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvíjení a dynamického vylepšování brand image. Tato cena je pro zákazníky a partnery důležitým stvrzením kvality a povzbuzením při jejich každodenních rozhodnutích.

Kaufland získal ocenění Superbrands
Foto: Archiv
Popisek: Kaufland - logo

Cena Superbrands Award, která v daném regionu oceňuje značky na základě preference zákazníků a názoru odborné poroty, je pro firmu důkazem pozitivní zpětné vazby a silného povědomí o její značce. Značky jsou pro udělení tohoto ocenění nominovány na základě obchodních výsledků, firmy tedy nemohou o nominaci žádat.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Proč jste nepodpořil zákon, který měl zajistit lepší dostupnost léků a lékáren?

Přijde mi, že se tu opět staví byznys nad zájmy lidí, a v tomto případě i nad zdraví. Nebo co podle vás bylo na zákoně špatného? A proč se u nás pořád nahrává jen těm velkým hráčům? Podívejte se, co to způsobilo třeba v obchodech, ale další příklad jsou třeba operátoři. Proč tu pořád není další, kte...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa jeskyní: Čtrnást jeskyní ČR cílí na rodiny s dětmi

22:03 Správa jeskyní: Čtrnást jeskyní ČR cílí na rodiny s dětmi

Jeskyně se připojují k turistickým objektům, které cílí na rodiny s dětmi a od prázdnin zavádí rodin…