Kaufland získal ocenění Superbrands

18.05.2014 14:59 | Zprávy

Komise expert Brand Council programu Czech Superbrands udělila cenu Czech Superbrands Award 2014 společnosti Kaufland Česká republika. Zařadila se tak do skupiny elitních značek, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvíjení a dynamického vylepšování brand image. Tato cena je pro zákazníky a partnery důležitým stvrzením kvality a povzbuzením při jejich každodenních rozhodnutích.

Kaufland získal ocenění Superbrands
Foto: Archiv
Popisek: Kaufland - logo

Cena Superbrands Award, která v daném regionu oceňuje značky na základě preference zákazníků a názoru odborné poroty, je pro firmu důkazem pozitivní zpětné vazby a silného povědomí o její značce. Značky jsou pro udělení tohoto ocenění nominovány na základě obchodních výsledků, firmy tedy nemohou o nominaci žádat.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Poradce

Dobrý den, nemyslíte, že je zvláštní, že je váš poradce prošetřován policí až poté, co vám skončil mandát premiéra? Na mě to teda působí dost nedůvěryhodně a vzbuzuje to ve mně pochybnosti o nezávislosti policie. Nebo máte nějaké vysvětlení?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Praha připravuje zakázku na podporu klíčové kyberbezpečnostní technologie

22:14 MHMP: Praha připravuje zakázku na podporu klíčové kyberbezpečnostní technologie

Rada hl. m. Prahy schválila záměr vypsat veřejnou zakázku na zajištění podpory výrobce pro technolog…