Natáčení čtyřhodinového programu za účasti populárního moderátora Cho Seungyuna pomohlo v září realizovat zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v Koreji ve spolupráci s regionálními partnery a Turkish Airlines.
„Tento projekt nevycházel pouze z oblíbeného konceptu cestovatelské reality show, v nichž „celebrití“ show někdy až zastiňuje navštívené destinace. Pořad naopak přibližuje atraktivní a zábavnou formou českou kulturu, tradice, domácí speciality a zajímavosti hned z různých destinací naší země,“ vysvětluje Michal Procházka, ředitel ZZ Korea agentury CzechTourism.
Snahou je postupný rozvoj strategického korejského trhu, který by motivoval Korejce k tomu, aby cestovali i na Jižní Moravu či objevili krásy české přírody. Moderátor Cho se tak v pořadu objeví v moravském kroji na slavnosti Strážnického vinobraní, absolvuje tandemový seskok s padákem či navštíví představení barokního divadla v Českém Krumlově.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva