„Cítíme rostoucí zájem veřejnosti, která je stále více zvědavá na naše vlaky a služby, a proto chceme vyjet co nejdříve – s více než měsíčním náskokem na termín, který jsme původně ohlásili. Čekáme nyní na finální povolení od Drážního úřadu, kterému postupně předkládáme nezbytné podklady k rozhodnutí, a vše připravujeme na to, abychom mohli zahájit pilotní provoz s cestujícími již od středy 7. listopadu 2012. Byli bychom v tomto jedineční, jsme jediný projekt v novodobé historii evropské železnice, kterému by se podařilo vyjet v předstihu proti původnímu plánu, ostatní projekty naopak byly o měsíce nebo roky zpožděny,“ zdůrazňuje Leoš Novotný, generální ředitel a zakladatel společnosti LEO Express.
LEO Express je připraven svézt první cestující s takovým časovým náskokem i díky efektivní spolupráci se švýcarským výrobcem Stadler, který dodal vlakové soupravy výrazně dříve oproti původnímu plánu. V tuto chvíli jsou v Česku již čtyři zbrusu nové jednotky typu FLIRT a pátou poslední pro LEO Express dodá Stadler během listopadu. „Jsme hrdi, že jsme se mohli podílet na tak rozsáhlém a perspektivním projektu. Vyprojektovali a navrhli jsme v podstatě zcela novou soupravu, jedinečně kombinující výhody regionální a dálkové vlakové jednotky. Při výrobě jsme kladli důraz na maximální přesnost a pověstnou švýcarskou kvalitu, tyto soupravy pro LEO Express tak v mnoha parametrech patří mezi naprostou špičku v Evropě. Pomalu se dostávají do povědomí železniční veřejnosti v celé Evropě, už nyní se naší společnosti hlásí zájemci z dalších zemí o koupi těchto unikátních souprav,“ říká Bohumír Kráčmar, generální ředitel pražské pobočky společnosti Stadler, která se výraznou měrou podílela na vzniku nových souprav LEO Express.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: LEO Express