LEO Express podá přihlášku do výběrového řízení na trasu Ostrava-Opava-Krnov-Olomouc

10.07.2012 21:18

Společnost LEO Express je připravena předložit nabídku do soutěže na provozování dopravy na dálkové železniční lince Ostrava-Krnov-Olomouc. Do tohoto vůbec prvního tendru vyhlášeného ministerstvem dopravy půjde LEO Express spolu s železničním dopravcem GW Train Regio a.s. ve společném sdružení LEO Express GWTR.

LEO Express podá přihlášku do výběrového řízení na trasu Ostrava-Opava-Krnov-Olomouc
Foto: LEO Express
Popisek: Nová souprava LEO Express se poprvé předvedla v Česku

Projekt s pracovním názvem ECO FLOW je financován společností LEO Express, GW Train Regio pak zajišťuje jeho odborné vedení. Název ECO FLOW je od slov ekologicky, ekonomicky a low-cost – nízké náklady. Spojuje v sobě dvě zásadní myšlenky tohoto projektu: snížení provozních nákladů oproti ostatním projektům na minimum a ekologii symbolizovanou zeleným vlakem.

„To, že ministerstvo dopravy posunulo termín podání nabídek do soutěže, nás poněkud překvapilo. Byli jsme připraveni podat nabídku k datu, které ministerstvo původně ohlásilo. V souvislosti s posunutím lhůty však zároveň jasně deklarujeme, že nabídku do rychlíkové soutěže podáme i v nově stanoveném říjnovém termínu. Státu dokážeme nabídnout výhodné podmínky a cestujícím poskytovat kvalitní vlakové služby. Jsme si jisti, že náš koncept moderní úsporné dálkové dopravy je velmi perspektivní a konkurenceschopný. Věříme, že výběr vítěze tendru bude transparentní a že rozhodnou objektivní kritéria a nejlepší nabídka. Je určitě velmi pozitivní, že stát otevírá železniční trh i pro další dopravce, a spoléháme na to, že liberalizace nejen dálkové, ale i regionální železniční dopravy bude pokračovat i v dalších krajích naší země. Zkušenosti z trasy mezi Prahou a Ostravou v České republice, jakož i zkušenosti ze zahraničí dokládají, že soukromí dopravci umí provozovat železniční dopravu a ke spokojenosti cestujících dokážou poskytovat velmi kvalitní služby za rozumné ceny,“ říká Leoš Novotný, majitel společnosti LEO Express.

„Spoluprací našich dvou společností vytváříme skutečně silné sdružení. Firma GW Train Regio je zavedeným dopravcem s víceletými zkušenostmi v oblasti provozování osobní železniční dopravy v několika regionech České republiky a v přeshraniční dopravě, LEO Express zase disponuje potřebným finančním zázemím, má navázány mezinárodní kontakty s dodavateli vlakových souprav a pracuje pro něj špičkový tým zkušených odborníků,“ říká předseda představenstva a ředitel společnosti GW Train Regio Ing. František Kozel.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: LEO Express

Mgr. Lucie Potůčková byl položen dotaz

Jak je to s tou výjimkou?

I kdybysme pro teď měli výjimku z migračního paktu. Na jak dlouho by platila? Jak dlouho předpokládáte, že tu budou uprchlíci z Ukrajiny? Co když se z nich po čase stanou občané ČR? A proč bysme měli mít výjimku zrovna my, když uprchlíci (ne třeba z Ukrajiny) jsou i v jiných státech, ale třeba Ukraj...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR postavily nádrž na úpatí nejvyššího vrcholu Jizerských hor

22:03 Lesy ČR postavily nádrž na úpatí nejvyššího vrcholu Jizerských hor

Stavbu retenční nádrže Perlík za 7,8 milionu korun dokončily Lesy České republiky na úpatí Smrku, ne…