Společnost LEO Express si od promočních jízdenek slibuje zcela nové zákazníky, kteří by standardně na železnici vůbec necestovali. Tento předpoklad se od spuštění prodeje potvrzuje. „Již během prvních dnů jsme zaznamenali velký počet jízdenek prodaných nad rámec běžné obsazenosti,“ uvedl Leoš Novotný, generální ředitel společnosti.
Jízdenky za zvýhodněné ceny 49 a 99 korun lze zakoupit prostřednictvím všech prodejních kanálů, tedy na internetu, v mobilní aplikaci, osobně na pokladnách i u provizních prodejců. Akčních jízdenek je však na každý spoj k dispozici omezené množství, nelze na ně uplatňovat slevy a nelze je stornovat. Nabídka přitom není nijak časově omezena a jde o vůbec první systematický prodej akčních jízdenek na železnici nejen v tuzemsku, ale i v Evropě.
Nový systém cenotvorby, na jehož vývoji LEO Express spolupracoval s experty se zkušenostmi v oblasti tzv. yield managmentu z významných světových leteckých společností, je inspirován prodejem promočních letenek, ale přitom je uzpůsoben na míru požadavkům českého železničního trhu. Díky tomu dokáže LEO Express prodat výhodné akční jízdenky vždy nad rámec své standardní obsazenosti a generovat tak vyšší tržby i na méně obsazovaných spojích. „Nový inteligentní systém řízení cen se pro nás stává velmi účinnou zbraní v zuřící cenové válce na českých kolejích,“ dodal Novotný.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: LEO Express