LEO Express v Polsku: naším cílem je příchod milionů nových cestujících na železnici

13.06.2013 10:51 | Zprávy

LEO Express vidí v Polsku, podobně jako v České republice, prostor, aby železnice díky kvalitním službám získala miliony nových zákazníků. Na tom chce spolupracovat se stávajícími dopravci a dalšími zainteresovanými institucemi.

LEO Express v Polsku: naším cílem je příchod milionů nových cestujících na železnici
Foto: LEO Express
Popisek: Nová souprava LEO Express se poprvé předvedla v Česku

Dynamický rozvoj osobní železniční dopravy a získání nových zákazníků pro kvalitní služby na železnici je hlavním cílem společností LEO Express a DLA, které se rozhodly prostřednictvím společného konsorcia vstoupit na trh dálkové železniční dopravy v Polsku.

„Chceme doplnit nabídku služeb stávajících dopravců a společně s nimi získat pro polskou železnici miliony nových zákazníků, kteří budou namísto osobních automobilů využívat kvalitní dálkové železniční dopravy“, říká Leoš Novotný, vlastník železničního dopravce LEO Express a dodává: „vidíme potenciál nejméně pěti milionů nových cestujících, kteří mohou v letech 2014 a 2015 přijít na polskou železnici, jestliže se na trhu objeví portfolio nových služeb a také nových dopravců, kteří doplní stávající nabídku.“

Například v České republice, která je domovskou zemí společnosti Leo Express se v roce 2012, který byl prvním rokem fungování více dopravců v dálkové dopravě – a to zejména na páteřní trase Praha – Ostrava – vzrostl počet cestujících ve srovnání s rokem 2011 o 4,83 milionů během jednoho roku a výkon železnice – tedy počet osobokilometrů vzrostl o 541 miliónů, což je meziročně o 8,1 % a nejvíce za posledních 18 let. Růst zaznamenali nejen noví dopravci, ale díky růstu kvality služeb zaznamenal nárůst počtu cestujících i výnosů z osobní dopravy také národní dopravce – České dráhy, protějšek PKP InterCity a Przewozu Regionalnych.

Nové nabídky služeb v oblasti železniční dopravy znamenají prokazatelně příchod nových cestujících a jsou přínosem pro všechny: pro zákazníky, stát, daňové poplatníky, i pro již fungující dopravce. Příchod nových dopravců má pozitivní dopady především v následujících oblastech:

Růst kvality a rozsahu služeb – zákazníci mohou využívat takových služeb, jako je internet zdarma, sledování filmů během cesty, poslech hudby, konzumace široké nabídky občerstvení, služby palubního personálu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: LEO Express

Ing. Kateřina Konečná byl položen dotaz

Posílám znovu: Z čeho je financováno hnutí STAČILO?

Dobrý den, proč jste neodpověděla na můj dotaz z března, přitom na jiné jste odpověděla? Dotaz zněl: KSČM má příspěvky od státu, ale stačilo přeci ne nebo ano? A pokud ne, tak z čeho je financováno? A je to tak, že teď už KSČM jako strana kandidovat nebude, ale budete kandidovat jako STAČILO? A jest...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: