Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
21
"Velký zájem o novou O2 TV nás příjemně překvapil. Jen během prvních týdnů více než 1 200 lidí požádalo o přednostní převod na novou podobu televize," říká Jiří Dvorjančanský, ředitel marketingu společnosti Telefónica Czech Republic. "Věřím, že výhody nové O2 TV, a to zejména možnost zhlédnout pořady až 30 hodin po jejich odvysílání, přilákají i nové zákazníky."
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Slibujete stabilizaci ceny. Znamená to tak, že ale zlevňovat známku nebudete, i když její navýšení kritizujete? Není to pokrytecké?
Velkého úspěchu dosáhla žákyně Střední odborné školy technické a zahradnické v Lovosicích Viktorie V…