Ve World of Airports hráči odbavují jednotlivé lety, čímž vydělávají prostředky na to, aby postupně budovali vlastní flotilu letadel, zaváděli nová letecká spojení a rozšiřovali kapacity domovského letiště. Vedle toho pražského, které je však ve hře nejpropracovanější, mají na výběr z letišť v rakouském Innsbrucku a italském Bari. „S potěšením jsme navázali spolupráci s vývojáři World of Airports, díky čemuž je Letiště Václava Havla Praha tím hlavním letištěm ve hře. Jde o věrný model, včetně runwaye, terminálů, letadlových stání, ale třeba i parkovacích domů v letištním areálu,“ říká Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Letiště Praha, a ke spojení s World of Airports doplňuje: „Destinace, které bude možné ve hře odemykat a kam bude možné posílat letadla, odpovídají naší strategii rozvoje destinací. Chceme také propojit on-line a off-line. Chystáme tedy možnost, aby si lidé hru stáhli prostřednictvím QR kódu, který najdou například na vyhlídkových místech u letiště.“
Hráči se rovněž mohou těšit na to, že si v pokročilé fázi hraní vybudují letiště budoucnosti. „Vývoj našeho letiště ve hře bude v rámci jejího plánovaného rozšíření odpovídat tomu, jak by letiště mělo skutečně vypadat. Velice názorně tak představíme rozvoj Letiště Václava Havla Praha,“ přibližuje Martin Kučera, výkonný ředitel leteckého provozu Letiště Praha. Podle něj je hra World of Airports zajímavým spojením zábavy a simulace reálného provozu. „Letiště je poměrně složitý organismus vyžadující neustálou koordinaci několika organizačních jednotek. Prostřednictvím World of Airports může veřejnost alespoň do určité míry poznat, co všechno vlastně letištní provoz obnáší a jak je náročný,“ dodává Martin Kučera.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva