Od spuštění prostřednictvím YouTube kanálu Letiště Praha nebo internetové televize Mall.tv. v únoru 2020 má online vysílání téměř 14 milionů zhlédnutí. Zájem o sledování roste u nás i v zahraničí.
„Jde o celosvětově unikátní řešení. Veřejnost má tak jedinečnou možnost pozorovat odlety i přílety svých blízkých nejen při cestách za zážitky, ale dozvědět se také zajímavé informace z provozu pražského letiště, včetně detailů o registracích a typech letadel či destinacích, do kterých míří,“ říká manažerka marketingu Letiště Praha Pavlína Musilová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Jaké budou další kroky ANO?
Vládu se vám odvolat nepodařilo, ale dost pravděpodobně budete v příští vládě, jak se pak k celé kauze postavíte? Budete ji prošetřovat? Protože ani já pod hlavičkou ODS nevěřím nezávislému prošetření.
Další články z rubriky

22:31 Zoo Ostrava: Ráj lemurů
Ráj lemurů obývá aktuálně skupina 14 lemurů tří druhů. Během léta můžete do Ráje přímo vstoupit a už…
- 19:28 ČSÚ: Jak Kodex evropské statistiky zaručuje důvěryhodnost a kvalitu dat
- 16:26 Nadace ČEZ: V metropoli Ústeckého kraje nezapomínají na bezpečnost chodců
- 13:34 VZP: Léčba závislosti na alkoholu stojí VZP už miliardu ročně
- 11:20 CSG Nadační fond rozšiřuje své aktivity, letos rozdělí 50 milionů Kč
- 10:34 SÚRAO vyplatila obcím 100 milionů na zákonných příspěvcích