Od spuštění prostřednictvím YouTube kanálu Letiště Praha nebo internetové televize Mall.tv. v únoru 2020 má online vysílání téměř 14 milionů zhlédnutí. Zájem o sledování roste u nás i v zahraničí.
„Jde o celosvětově unikátní řešení. Veřejnost má tak jedinečnou možnost pozorovat odlety i přílety svých blízkých nejen při cestách za zážitky, ale dozvědět se také zajímavé informace z provozu pražského letiště, včetně detailů o registracích a typech letadel či destinacích, do kterých míří,“ říká manažerka marketingu Letiště Praha Pavlína Musilová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
ČT
Dobrý den, jste upřímný politik. Můžete mi upřímně říci, jestli si myslíte, že je ČT zárukou nějaké nezávislosti a vyváženosti, a že je nutné ji povinně platit?
Další články z rubriky
11:32 AUTO UH otevřel první showroom BYD v Česku
Na první pohled je to jen nenápadná adresa – Za Olšávkou 340 v Uherském Hradišti. Jenže právě tady s…
- 10:34 Ředitelství silnic a dálnic dokončilo D6 ve Středočeském kraji
- 7:33 Jihočeský kraj získal unikátní areál v centru Budějovic
- 22:31 Moravskoslezský kraj: Vlaky Bruntál x Malá Morávka budou jezdit
- 19:28 ČEZ Teplárenská: Topná sezona 2025/26 na Mělnicku zahájena
- 18:52 Jak by naše země obstála ve válečné hrozbě? Startuje podcastová série Wargame: Česko