Od spuštění prostřednictvím YouTube kanálu Letiště Praha nebo internetové televize Mall.tv. v únoru 2020 má online vysílání téměř 14 milionů zhlédnutí. Zájem o sledování roste u nás i v zahraničí.
„Jde o celosvětově unikátní řešení. Veřejnost má tak jedinečnou možnost pozorovat odlety i přílety svých blízkých nejen při cestách za zážitky, ale dozvědět se také zajímavé informace z provozu pražského letiště, včetně detailů o registracích a typech letadel či destinacích, do kterých míří,“ říká manažerka marketingu Letiště Praha Pavlína Musilová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Kde chcete vzít na slibované navýšení platů o 10.000?
A proč jste platy nezvedaly více, když jste mohli? Ostatně vy sama jste byla ministryně. A nehrozí, že když se tak zvedne plat (ne že by se mi to nelíbilo, ale že pak dojde k masivnímu propouštění, protože firmy nebudou moci lidi zaplatit? A co by mě také zajímalo, jestli byste šly znovu do vlády s ...
Další články z rubriky

7:16 Ústecký kraj: Symbol návratu ke kořenům
Ústecký kraj společně s Klubem českých turistů – oblast Ústecký kraj – dokončil přeznačení jedinečné…
- 22:31 Zoo Ostrava: Ráj lemurů
- 19:28 ČSÚ: Jak Kodex evropské statistiky zaručuje důvěryhodnost a kvalitu dat
- 16:26 Nadace ČEZ: V metropoli Ústeckého kraje nezapomínají na bezpečnost chodců
- 13:34 VZP: Léčba závislosti na alkoholu stojí VZP už miliardu ročně
- 11:20 CSG Nadační fond rozšiřuje své aktivity, letos rozdělí 50 milionů Kč