Od spuštění prostřednictvím YouTube kanálu Letiště Praha nebo internetové televize Mall.tv. v únoru 2020 má online vysílání téměř 14 milionů zhlédnutí. Zájem o sledování roste u nás i v zahraničí.
„Jde o celosvětově unikátní řešení. Veřejnost má tak jedinečnou možnost pozorovat odlety i přílety svých blízkých nejen při cestách za zážitky, ale dozvědět se také zajímavé informace z provozu pražského letiště, včetně detailů o registracích a typech letadel či destinacích, do kterých míří,“ říká manažerka marketingu Letiště Praha Pavlína Musilová.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Změnilo by se něco?
Kdybyste o úmyslu budoucí opozice svolat mimořádnou funkci dozvěděli před zvolením Skopečka místopředsedou?
Další články z rubriky
22:31 Celní správa: Celníci zabránili vyložení nelegálního odpadu z Itálie do Česka
Několik tun textilního odpadu přepravovaného s pofidérními doklady. I tak by se dala nazvat akce stř…
- 19:28 Jihočeský kraj spustil 3D navigaci po budovách krajského úřadu
- 16:56 Vyznání – debutové album Cecílie Jílkové s texty Lenky Procházkové
- 16:26 HK ČR: Prezident republiky přijal mladé profesionály z reprezentace na EuroSkills 2025
- 13:33 ČEZ ESCO a CTP spouštějí největší střešní fotovoltaiky na jižní Moravě
- 10:34 MHMP: Pražské školy začnou nabízet menstruační potřeby zdarma


_profil_top.jpg)
