Letiště Praha vypisuje tendr na kreativní agenturu

14.09.2017 14:55 | Zprávy

Letiště Praha, a. s., vypsalo veřejnou zakázku na kreativní agenturu, která bude zapojena do komplexního budování jeho značky v segmentech B2B i B2C, a to jak v off-line tak online prostředí. Požadována je také zkušenost v oblasti employer brandingu. Přihlásit se mohou agentury působící v oboru reklamy min. 3 roky, které doloží veškeré kvalifikační předpoklady.

Letiště Praha vypisuje tendr na kreativní agenturu
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

„Od budoucího partnera očekáváme strategicky promyšlenou a exekučně perfektně zvládnutou podporu při budování značky Letiště Praha, která bude logicky navazovat na komunikaci letiště z několika posledních let. Hledáme partnera, který přispěje k rozvoji unikátního brandu s velkým potenciálem,“ říká Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

Letiště Praha

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?

A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK ČR: Byla otevřena vltavská cyklostezka pod skálou Zámky v pražských Bohnicích

20:16 AOPK ČR: Byla otevřena vltavská cyklostezka pod skálou Zámky v pražských Bohnicích

Tentokrát již natrvalo. Sanaci skalního masivu se podařilo dokončit dříve.