Letiště Praha vypisuje tendr na kreativní agenturu

14.09.2017 14:55 | Zprávy

Letiště Praha, a. s., vypsalo veřejnou zakázku na kreativní agenturu, která bude zapojena do komplexního budování jeho značky v segmentech B2B i B2C, a to jak v off-line tak online prostředí. Požadována je také zkušenost v oblasti employer brandingu. Přihlásit se mohou agentury působící v oboru reklamy min. 3 roky, které doloží veškeré kvalifikační předpoklady.

Letiště Praha vypisuje tendr na kreativní agenturu
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

„Od budoucího partnera očekáváme strategicky promyšlenou a exekučně perfektně zvládnutou podporu při budování značky Letiště Praha, která bude logicky navazovat na komunikaci letiště z několika posledních let. Hledáme partnera, který přispěje k rozvoji unikátního brandu s velkým potenciálem,“ říká Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Nový zákon o výživném

Dobrý den, paní senátorko. Já vím, že vy jste byla proti tomu novému zákonu, ale prý prošel. Dá se někde zjistit, kdo ho vlastně navrhl a kdo pro něj hlasoval? Přijde mi úplně šílené, že něco takového mohlo projít, když postiženými budou ti nejslabší, jako jsou děti. A budete vy sama usilovat o zruš...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Nový vizuální styl státní správy a rozpočtová odpovědnost do Ústavy

19:15 Úřad vlády: Nový vizuální styl státní správy a rozpočtová odpovědnost do Ústavy

Ústřední orgány státní správy budou používat jednotný vizuální styl, jehož podobu schválila vláda Pe…