Virtuální informační služba se prozatím nachází pouze v odletové hale Terminálu 1. Pokud se nová technologie osvědčí, plánuje Letiště Praha její rozšíření a zavedení do běžného provozu také na dalších místech.
Virtuální informační služba má podobu kiosku s velkým LCD displejem a funguje na principu videohovoru, kdy se cestující spojí v reálném čase s reálnou informační agentkou nebo agentem na vzdáleném pracovišti. Letiště si od této novinky slibuje navýšení kapacity v poskytování informačních služeb pro cestující a zároveň zvýšení jejích komfortu.
„Letiště Praha zahájilo v letošním roce realizaci řady projektů technologického rozvoje, který směřuje do celkem pěti oblastí: zákaznická zkušenost, mobilita budoucnosti, bezpečnost, virtuální nakupování a pohodlná cesta letištěm. Virtuální informační služba je jedním z konkrétních projektů, které realizujeme právě v oblasti pohodlné cesty letištěm. Kromě toho zvažujeme ve stejné oblasti například zavedení digitální navigace nebo technologie mapování průchodnosti letištěm,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva