Pokud se zaměříme především na platformy typu FB, Twitter a Instagram, zjistíme, že se přirozeně staly fenoménem své doby. To dokazují tragické události letošního června, kdy se během několika minut po tornádu, které se prohnalo Jihomoravským krajem, komunikace v tomto kraji z 11. místa posunula na pozici nejvyšší, což jednoznačně dokazuje sílu sociálních médií.
Z analýzy od společnosti TOXIN vyplývá, že v měsíci červnu byl nejvíce aktivním krajem na sociálních sítích kraj Liberecký (viz graf v příloze – oranžová barva). Zároveň monitoring médií vyhodnotil i nejdiskutovanější témata, která obyvatelé kraje nejvíce sledují.
Pozitivním zjištěním bylo, že se lidé čím dál více zajímají o prostředí, ve kterém žijí, a že nejsou lhostejní k přírodě. Kauza uhelného dolu Turów rozhodně nenechala občany v klidu. Starostové obcí společně s Libereckým krajem se proti rozšíření ohradili, protože se bojí znečištění vod, hluku a prachu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.