Za tímto účelem připravila společnost Lidl pro své vedoucí pracovníky rozsáhlý rozvojový program. Tato unikátní vzdělávací iniciativa se stává dalším důležitým milníkem na úspěšné cestě maloobchodního řetězce v České republice.
V posledních letech enormně narostly nároky, kterým musí Lidl ve své operativní činnosti čelit. Patří sem především vyšší požadavky zákazníků, neustále se rozšiřující sortiment, větší nároky na zaměstnance, a to všechno jsou výzvy, s kterými se týmy na prodejnách musí poprat. S tím jsou logicky spjata i pracovní očekávání od managementu prodejny a právě z těchto důvodů stojí vedoucí prodejny v popředí této vzdělávací iniciativy.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.



