Lidl letos investuje do modernizace prodejen v ČR miliardu korun

04.03.2015 10:05 | Zprávy

Praha, 25. února 2015 – Společnost Lidl v loňském roce investovala do modernizace svých prodejen na českém trhu jednu miliardu korun a stejným tempem hodlá investovat i letos. Celkově společnost v ČR dosud investovala více než 20 miliard korun.

Lidl letos investuje do modernizace prodejen v ČR miliardu korun
Foto: red
Popisek: LIDL spouští vzdělávací program pro vedoucí prodejen

„V loňském roce naše společnost proinvestovala miliardu korun do modernizací svých prodejen v České republice. Chceme zajistit našim zákazníkům pohodlnější a modernější nakupování a zároveň zlepšit pracovní podmínky pro své zaměstnance. V  tomto roce hodlá naše firma v investicích pokračovat se stejným tempem,“ říká Pavel Stratil, generální ředitel společnosti Lidl.

Na úpravy prodejen společnost klade vysoké nároky včetně těch ekologických. V současnosti má Lidl 230 prodejen po celé ČR a provozuje čtyři logistická centra. Do budoucna plánuje kromě modernizací prodejen také rozšiřování skladových ploch a další výstavbu nových prodejen.

Lidl vstoupil na český trh v roce 2003 a to jako poslední ze všech obchodních řetězců. Zatímco někteří z  nich už českou maloobchodní scénu opustili, Lidl se vymanil z  nálepky levného diskontu a patří mezi významné maloobchodní hráče. „Diskontní řetězce si udržují vynikající cenovou image, ale přitom zlepšují své vnímání v kvalitě,“ uvedl Zděnek Skála ze společnosti Incoma GfK, která sleduje chování spotřebitelů i pozici řetězců na trhu. „Kvalita je u nás na prvním místě a svědčí o tom nejen ocenění v testech, ale i spolupráce s michelinským kuchařem,“ dodal Pavel Stratil.

Zákazníci v prodejnách Lidl podle průzkumu Incoma Shopping Monitor a Incoma Shopping Triggers  dlouhodobě oceňují především příznivé ceny, kvalitní a čerstvé zboží i možnost nákupu autem. Průzkum potvrdil, že se Lidlu v  Česku daří a získává si stále více příznivců.

Týdny světových kuchyní, francouzská vína, irské steaky, čerstvé ryby, sushi, i tak vypadá dnešní image Lidlu. „Lidl má hned několik kategorií potravin, ve kterých je konkurenčně silný a které jsou důvodem, proč láká tak velké množství zákazníků. V první řadě jde o balené uzeniny, ovoce a zeleninu, cukrovinky a některé mléčné výrobky jako sýry. Významnou roli hraje i pečivo. Celkově jde o středně velké nákupy pro domácnost, což plně odpovídá formátu prodejen Lidl,“ dodává Zdeněk Skála.

 

Tento článek je staršího data a je dostupný pouze pro předplatitele. Předplatné můžete vyzkoušet zdarma, nebo zakoupit, zde:

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

porodnost

Paní Schillerová, nemyslíte, že alfou a omegou zvýšení porodnosti je kromě toho, co píšete hlavně zvýšení životní úrovně občanů ČR a zvýšení mezd? A jestli si to myslíte, máte i plán, jak toho docílit? A co jste proto udělali dosud - třeba za období, kdy jste byli ve vládě a třeba vy sama jste byla ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Jinde na netu:



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

24. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

10:18 24. týden na trhu pohonných hmot ČMKB

Denní kontrakty motorové nafty na trhu pohonných hmot Českomoravské komoditní burzy Kladno se ve 24.…