ŘSD tak v souladu se zákonem učiní nejdéle do 15 dnů. Ministerstvo tak reagovalo na to, že společnost Czech Outdoor ani po výzvě reklamní zařízení neodstranila. Pětidenní lhůta pro naplnění zákona společnosti vypršela. Jedná se o prvních 14 billboardů u dálnice D1. Odesílání výzev a následné zakrývání billboardů bude u dalších reklamních zařízení pokračovat i v příštích týdnech.
„Provozovatelé reklamy věděli pět let dopředu, že mají k 1. září 2017 billboardy odstranit. Měli tedy dlouhou dobu na to, aby se na jejich odstranění připravili a měli tak učinit sami,“ říká ministr dopravy Dan Ťok.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva