MHMP: Praha připravila komunikační kampaň pro širokou veřejnost k představení Metropolitního plánu

02.05.2022 20:29 | Tisková zpráva

Hlavní město je ve finální fázi příprav strategického Metropolitního plánu, který určí, jak se bude Praha v příštím desetiletí rozvíjet.

MHMP: Praha připravila komunikační kampaň pro širokou veřejnost k představení Metropolitního plánu
Foto: Hans Štembera
Popisek: Budova pražského magistrátu

Zároveň s tím nyní Magistrát hl. m. Prahy připravil informační kampaň, která má za cíl srozumitelnou a odlehčenou formou představit Pražanům základní principy chystaného dokumentu a rozšířit o něm povědomí. Její vizuální podobu zpracovalo grafické studio 20YY Designers. Součástí komunikace jsou i videa, která pocházejí z dílny NICE.film. 

Smyslem aktuální kampaně hlavního města je představit Metropolitní plán Prahy nikoliv jako odborný dokument, ale jako jasnou koncepci pro Prahu, která zlepší život jejím obyvatelům. Působit má jednoduše a je zacílena tak, aby široké veřejnosti představovala situace z běžného života. Jednotícím prvkem je v ní heslo „To je Plán!“

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Petr Macinka byl položen dotaz

Budete prověřovat všechny, kdo nebudou s vámi za jedno?

Co Vám říká nezávislost? Nebo vy v ní v tomto státě nevěříte? Viz to, že si chcete posvítit na ty, co prověřují kampaně, Okamura si zas chtěl posvítit na šéfa policie…

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ premiantem v ESG transparentnosti: v mezinárodním hodnocení dosáhla skóre 97 %

22:31 ČEZ premiantem v ESG transparentnosti: v mezinárodním hodnocení dosáhla skóre 97 %

Skupina ČEZ obdržela od organizace EUPD Reserach mezinárodní ocenění ESG Transparency Award za rozsa…