Primárním výstupem průzkumu je identifikace cílových skupin publika, pro které kulturní organizace vytváří kulturní obsahy přístupné online. Dalším cílem je zjistit, jaké jsou motivace diváků pro vyhledávání kultury online a jaké jsou hlavní faktory, které ovlivňují jejich spotřebitelské chování, jako je preference jednotlivých druhů obsahu, způsob jejich konzumace, nenaplněná očekávání a citlivost na cenu online kulturních služeb.
„Odbor kultury a cestovního ruchu Magistrátu hlavního města Prahy nedávno podpořil tvorbu online obsahu prostřednictvím individuálních účelových dotací a realizace výzkumu umožní získání zpětné vazby, kam podporu v této oblasti příště správně a strategicky zacílit,“ uvedl ředitel odboru Jiří Sulženko.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva