MHMP: Pražská propagace očkování se stala nejlepší reklamní kampaní v Česku za rok 2021

19.01.2022 7:33 | Tisková zpráva

Odborníci na marketing v rámci dlouhodobého projektu Reklamní katovna na webu mediar.cz vyhodnotili kampaň k očkování Magistrátu hl. m. Prahy od agentury DDB Prague jako jednu ze dvou nejlepších v České republice za uplynulý rok.

MHMP: Pražská propagace očkování se stala nejlepší reklamní kampaní v Česku za rok 2021
Foto: Hans Štembera
Popisek: Vchod do budovy Nové radnice, sídla pražského magistrátu

Série plakátů, kde byla pomocí slovních hříček pozměněna známá pražská místa, se objevila na reklamních plochách po Praze i v on-line médiích loni v létě. Jejím smyslem bylo odlehčeným způsobem motivovat veřejnost k očkování proti covidu-19 a zacílit přitom především na tehdy málo proočkované mladší věkové skupiny. Pro hlavní město ji zdarma připravila agentura DDB Prague. Kampaň byla vedena jako nízkonákladová a počítala s?rozpočtem přibližně 300 tisíc korun.

„Hned, jak jsme začali s komunikací ohledně očkování proti covidu-19, věděli jsme, že chceme jednak poskytovat ověřené a aktuální informace k očkování, což činíme skrze webové stránky ockovani.praha.eu (ZDE), kde aktuálně registrujeme už téměř milion návštěv, zároveň jsme ale nechtěli veřejnost strašit. Proto nám byl odlehčený styl založený na přesmyčkách velice blízký a jsme rádi, že to tak vnímali i Pražané, neboť jsme zaznamenali množství pozitivních reakcí na sociálních sítích, a nyní tuto formu ocenili také odborníci,“ uvádí ředitelka odboru médií a marketingu Magistrátu hl. m. Prahy Jana Berková.

Konkrétně kampaň v nadsázce ukazovala, jak se Praha v době pandemie a následných lockdownů proměnila a že očkování je jedním ze způsobů, jak docílit toho, aby lidé mohli v hlavním městě znovu žít jako dřív. Například Vinohrady se zde vlivem pandemie změnily na „Virohrady“, Národní třída se pak stala „Marodní třídou“ kvůli tomu, že byla v rámci posledního roku víceméně opuštěná.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Jiří Vosecký byl položen dotaz

Jak jste spokojen s vyšetřováním bitcoinové kauzy?

A je pravda, že jste jako senátoři chtěli po nové ministryni dokumenty jako je soudní rozhodnutí, e-maily úředníků a zápisy ze schůzek a komunikaci s advokátem Tomáše Jiřikovského, a že vám je nedodala? Jak na vás nejen samotná kauza, ale hlavně celé vyšetřování působí? Já moc nevěřím tomu, že se d...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

BESIP: Za nebezpečné odbočování 4 body a pokuta až 10 tisíc

16:13 BESIP: Za nebezpečné odbočování 4 body a pokuta až 10 tisíc

Od 1. července platí přísnější pravidla silničního provozu.